כל מה שקינקי בברלין

ברלין היא אחת הערית הפתוחה ביותר לקינק, סקס וכל התנהגות אקהיביסיוניסטית ללא שיפוטיות. אתם יכולים להיות מי שאתם רוצים להיות בברלין.

הכל כאן – המסיבות הכי מטורפות, המועדונים הכי חמים והתחפושות הכי אקסטרימיות.

למזלנו, הצד הקינקי של ברלין משתלב בצורה מושלמת בגרעין העיר מה שמעלה אותה לפסגת אתרי התיירות עבור כל תייר בכלל ובהתחשב בפניני הקינק שנמצאים בכל פינה, עבור הקהילה הקינקית בפרט. 

אם אתם מחפשים למתוח את הגבולות, לחקור פטישים חדשים או פשוט לעשות כייף בדרך הקינקית שלכם, הגעתם למקום הנכון. העיר הזו מאפשרת לכל אחד לבדוק ולגלות בדיוק מי הוא ולהנות ממי שאתם בדיוק.

לא נשכח את ההסטוריה של ברלין, המורשת והמוני האטרקציות שהעיר מציעה כולל אי המוזאונים, החומה של ברלין, הרייכסטאג, צ’ק פוינט צ’רלי ועוד רבים אחרים. העיר מתהדרת במסעדות מכל המטבחים, בתי קפה וברים מכל הסוגים בינהם אתם יכולים לבחור ולעבור.

אפשר לבחור להרשם לסיור מאורגן מבין הרבים המוצעים בעיר או לצאת לשופינג בין אלפי החנויות והקניונים שיש בעיר. לכל מקום שתביט בברלין, תראה משהו מדהים.

בביקור בברלין ניתן לשלב בקלות אתרי תיירות נפלאים עם מין פתוח וסוער.

באתר שלנו תמצאו מפה בה כל האתרים הקינקיים בעיר כולל מועדונים, ברים, מקומות לינה וחנויות והכל עם אוריינטצייה קינקית. כמו כן תמצאו אינפורמציה על כל חנות, מועדון ובר הנצאים במפה.

אנחנו שואפים לתת לכם, התיירים הקינקיים כל מה שאתם צריכים כדי להנות מחופשה מינית, קינקית, מבדרת ומלאת חוויות.

 

מועדונים, מסיבות ובארים

המפה הקינקית של ברלין

קניות

לינה

ניתן לנסות ולחפש מקום לינה יוצא דופן גם ב  KinkBNB.

במידה ואתם לא מחפשים מקום קינקי אלא מלון או מקום פשוט לשים בו את הראש, הנה מספר המלצות עבורכם:

  • אתם יכולים לקבל הנחה של יותר מ 35$ באתר airbnb ולבחור חדר פרטי או בית/ דירה לשימושכם.
  • HotelsCombine – באתר תוכלו להשוות בין מחירי המלונות באתרים השונים, מה פנוי ומה הכי זול.
  • באתר booking.com תמיד ניתן לבטל חינם עד יום לפני ההגעה מה שמקל על הבחירה. 

אירועים מיוחדים

German Fetish Ball – במשך 4 ימים ולילות נתקיימים סדנאות, מסיבות, יריד ומסיבות בדס”מ ופטיש. בשנת 2018 הארוע יתקיים בין התאריכים 9-13 במאי.

Folsom Europe Berlin – הגרסה הארופאית של פולסום ארה”ב שמתקיים כל שנה בסן פרנסיסקו. בשנת 2017 הארוע יפתח את שעריו ב 9 בספטמבר. מועדוני פטיש, הופעת, דוכני מכירות, ברים ואוכל עבור קהילת ההומאים בעיקר וולובשי העור.הכניסה ליריד עצמו היא ללא תשלום אבל יש להרשם עבור הכניסה למסיבות. 

קישורים מקומיים

Copyright © 2024 The Kinky Tourist