כל מה שקינקי בברלין

ברלין היא אחת הערית הפתוחה ביותר לקינק, סקס וכל התנהגות אקהיביסיוניסטית ללא שיפוטיות. אתם יכולים להיות מי שאתם רוצים להיות בברלין.

הכל כאן – המסיבות הכי מטורפות, המועדונים הכי חמים והתחפושות הכי אקסטרימיות.

למזלנו, הצד הקינקי של ברלין משתלב בצורה מושלמת בגרעין העיר מה שמעלה אותה לפסגת אתרי התיירות עבור כל תייר בכלל ובהתחשב בפניני הקינק שנמצאים בכל פינה, עבור הקהילה הקינקית בפרט. 

אם אתם מחפשים למתוח את הגבולות, לחקור פטישים חדשים או פשוט לעשות כייף בדרך הקינקית שלכם, הגעתם למקום הנכון. העיר הזו מאפשרת לכל אחד לבדוק ולגלות בדיוק מי הוא ולהנות ממי שאתם בדיוק.

לא נשכח את ההסטוריה של ברלין, המורשת והמוני האטרקציות שהעיר מציעה כולל אי המוזאונים, החומה של ברלין, הרייכסטאג, צ’ק פוינט צ’רלי ועוד רבים אחרים. העיר מתהדרת במסעדות מכל המטבחים, בתי קפה וברים מכל הסוגים בינהם אתם יכולים לבחור ולעבור.

אפשר לבחור להרשם לסיור מאורגן מבין הרבים המוצעים בעיר או לצאת לשופינג בין אלפי החנויות והקניונים שיש בעיר. לכל מקום שתביט בברלין, תראה משהו מדהים.

בביקור בברלין ניתן לשלב בקלות אתרי תיירות נפלאים עם מין פתוח וסוער.

באתר שלנו תמצאו מפה בה כל האתרים הקינקיים בעיר כולל מועדונים, ברים, מקומות לינה וחנויות והכל עם אוריינטצייה קינקית. כמו כן תמצאו אינפורמציה על כל חנות, מועדון ובר הנצאים במפה.

אנחנו שואפים לתת לכם, התיירים הקינקיים כל מה שאתם צריכים כדי להנות מחופשה מינית, קינקית, מבדרת ומלאת חוויות.

 

מועדונים, מסיבות ובארים

נשים וגברים

The Dark Side – מועדון בדס”מ ופטיש שמקיים ערבי נושאים שונים כמו CFNM ופמדום, ערבי בונדג’, ערבי נושא  שונים ומעניינים (יש לברר באתר המועדון). שימו לב לחוקי המועדון ושחקו רק לפיהם. ניתן לעשות הזמנות באתר Joyclub.

BDSM Lounge – במקום הזה יש גם חנות נפלאה לביגוד ואביזרי בדס”מ וגם סדנאות. במועדון עצמו מתיימים ערבים שונים. יש לבדוק את הקלאנדר. המקום מזמין את כל סוגי הקינקיים להגיע ולהרגיש בבית. הדגש כאן הוא על להרגיש בנח עם אנשים מהסוג שלך, להכיר ולשחק. 

Quaelgeist Berlin – במקום הזה אתה מוזמן לבחון את הפטיש שלך ונטיות ה SM , אתה יכול לפתח דיון עם אורחים אחרים תוך ישיבה על הבר ולגימת בירה קרה. או להציע אינטראקציה. יש מסיבות נושא כמובן. המסיבות בד”כ מתאימות לנטייה מינית מסויימת. בדקו את הקלאנדר.

KitKat – המועדון הכי פרוע בברלין. לאו דווקא בדס”מ אלא הכל מהכל – כל מה שיוצא דופן, מיוחד וראוותאני תמצאו במועדון הזה. הוא ידוע בעיקר בגלל התחפושות שאנשים מגיעים איתן ובזכות המסיבות ללא גבולות שהוא מקיים. גם כאן כדאי לבדוק את הקלאנדר ולהגיע למסיבה הנכונה עבורכם.

Insomnia – מועדון שהנושא העיקרי של המסיבות שלו הוא סקס על גווניו, פטיש וקינק טהור. אם אתם חושבים על זה ב Insomnia תהיה מסיבה כזו. .

להט"ב
 

LAB.ORATORY –  מסיבות פטיש לקהילת הלהט”ב. יש לבדוק בקלאנדר שלהם את סוג המסיבה.

Böse Buben e.V. – המועדון היחיד להומואים בלבד המתמחה ב”משחקי תחת”.

Triebwerk – מועדון לקהילה המקיים מעל ל 300 מסיבות סקסץ יש 2 רחבות עם בר, סלון עם מסכי וידאו ענקיים, אזורי משחק וחדר חושך הכולל צלב סנט אנדרוס, נדנדת אהבה ורהיטי משחק רבים נוספים.

Mutschmanns – מועדון לגברים בלבד המקיים ארועים 4 ערבים בשבוע.

סווינגרס

Möchtegern – בר המשלב מסיבות לקהילת הסווינגרים, עינוגים וארוטיקה..

Club X‏ – המועדון הוא נקודת מפגשת לסווינגרים יחידים או זוגות כחלק ממסיבה.זה יותר בר ממועדון עם חדרים מיוחדים לחשחק בהם בקומה העליונה. 

Avarus‏ – המועדון הוא נקודת מפגשת נעימה ונוחה. זוגות שרוצים להשאר פרטיים, גברים ונשים יכולים להפגש, לשוחח ולהכיר, לפלרטט בתקווה שימצאו יחד הנאה משותפת. זה המקום להגשים בו את הפנטזיות המועדות מציעה 2 סאונות, בריכה, חדר משחקים גדול ומרווח, נדנדת אהבה ואפילו חדרים פרטיים.

לוח אירועים

המפה הקינקית של ברלין

קניות

נשים וגברים

 באותה הכתובת יש 2 חנויות מדהימות בה תוכלו למצא בגדי לטקס באיכות גבוהה מאד ובגדי פטיש:

חנות ראשונה:  The Black Rider – חויית קניות מיוחדת במינה, צעצועי מותרות ואקססורים מעוררי תאווה. בגדי עור, תחרה, קטיפה ומשי מיוחדים וייחודיים. 

חנות שניה :  Très Bonjour – אופנה עילית של בגדי לטקס ואקססוריז. יש לקחת בחשבון שהמחירים מעט גבוהים בהתאם לאיכות.

RubAddiction Berlin – מבחר גדול של בגדי לטקס לגברים ונשים, צעצועים, אקססוריז, חומרי סיכוך ומגפיים.

Quartz – ג’קים מעור בתפירה ידנית, וסטים, מכנסיים ורתמות. בחנות תמצאו גם צעצועי מתכת וזכוכית (למשחקי מדיקל), קולרים חומרי סיכוך ועוד הרבה.

MCHUR –  החברה הזו מפתחת את הקו שלהם לצעצועים פונקציוליים ופרקטיים למשחקי בדס”מ עם שימת דגש על איכות החומר והשימוש בו במחירים שווים לכל כיס. בחנות הזו תמצאו מוצרים שלא תמצאו בחנויות אחרות. דברים מיוחדים ומעניינים. שווה ביקור.
 
להט"ב

Blackstyle – לטקס, עור, צעצועים למחקים אנאליים, מסכות ועוד המון עבור הגבר ההומו. החברה זכתה בפרס ה -X-Awards באנטוורפן השנה.

קרוסדרסרים

לינה

ניתן לנסות ולחפש מקום לינה יוצא דופן גם ב  KinkBNB.

במידה ואתם לא מחפשים מקום קינקי אלא מלון או מקום פשוט לשים בו את הראש, הנה מספר המלצות עבורכם:

  • אתם יכולים לקבל הנחה של יותר מ 35$ באתר airbnb ולבחור חדר פרטי או בית/ דירה לשימושכם.
  • HotelsCombine – באתר תוכלו להשוות בין מחירי המלונות באתרים השונים, מה פנוי ומה הכי זול.
  • באתר booking.com תמיד ניתן לבטל חינם עד יום לפני ההגעה מה שמקל על הבחירה. 

אירועים מיוחדים

German Fetish Ball – במשך 4 ימים ולילות נתקיימים סדנאות, מסיבות, יריד ומסיבות בדס”מ ופטיש. בשנת 2018 הארוע יתקיים בין התאריכים 9-13 במאי.

Folsom Europe Berlin – הגרסה הארופאית של פולסום ארה”ב שמתקיים כל שנה בסן פרנסיסקו. בשנת 2017 הארוע יפתח את שעריו ב 9 בספטמבר. מועדוני פטיש, הופעת, דוכני מכירות, ברים ואוכל עבור קהילת ההומאים בעיקר וולובשי העור.הכניסה ליריד עצמו היא ללא תשלום אבל יש להרשם עבור הכניסה למסיבות. 

קישורים מקומיים